اتحادیه صنف دارندگان رستوران و سلف‌سرویس‌های تهران

امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

خبر شماره ۷۳۶۹

روابط عمومی : نوع فعالیت رستوران ها تا ۳۰ فروردین ۱۳۹۹

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ , بازدید: ۴۵۳۵
قابل توجه همکاران گرامی

همکار محترم

براساس آخرین مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا و اعلام ریاست محترم جمهوری مبنی بر آغاز فعالیت واحدهای صنفی کم‌خطر در استان تهران از تاریخ ۹۹/۰۱/۳۰ بدینوسیله نکاتی به اطلاع می‌رسد:

 

1- تمامی واحدهای دارای پروانه کسب از اتحادیه رستوران و سلف سرویس های تهران تهران تا تاریخ ۹۹/۰۱/۳۰ مکلف به رعایت ضوابط و دستورالعمل‌های ابلاغی دراطلاعیه های ابلاغ شده توسط روابط عمومی اتحادیه رستوران  هستند. لذا تمامی واحدهای صنف رستوران باید تا تاریخ فوق الذکر کماکان طبق مصوبات طرح فاصله گذاری فعالیت نمایند و از پذیرش مشتری در داخل رستوران ها خودداری نموده و صرفا ارائه خدمات بیرون بر امکان پذیر می باشد.

2- لیست مشاغل و زمان فعالیت رسته‌های صنفی مورد تأیید ستاد ملی مبارزه با کرونا در کارگروهی متشکل از نمایندگان وزارت بهداشت، وزارت صمت و اتاق اصناف در حال تهیه است. بدیهی است بلافاصله پس از تصویب در ستاد ملی مقابله با کرونا، توسط روابط عمومی  اتحادیه رستوران و سلف سرویس های تهران اعلام و به اطلاع شما همکار گرامی خواهد رسید.

3-مسئولیت اصلی نظارت بر عملکرد و رعایت پروتکل‌های ابلاغی بازگشایی واحدهای صنفی با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است. یقینا واحدهای بازرسی و نظارت اتاق‌ اصناف تهران و اتحادیه‌های صنفی تهران مکلف به همکاری حداکثری با نمایندگان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هستند.

 لازم به ذکر است کلیه اخبار و  ابلاغیه واطلاعیه های مهم برای واحد های صنف رستوران در سایت اتحادیه رستوران و سلف سرویس های تهران برای شما همکارگرامی منتشر و بصورت پیامک نیز در اسرع وقت اعلام می گردد

 

روابط عمومی اتحادیه رستوران وسلف سرویس های تهران 

 

 

 

پیوندها

تمام حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به اتحادیه صنف دارندگان رستوران و سلف‌سرویس‌های تهران می باشد و هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی به همراه دارد.
© rst-teh.ir All rights reserved 2016